Společnost se spojením s Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. přejmenovala na DPD CZ a přešla pod společné oddělení péče o zákazníky. Nově nás tak můžete kontaktovat pomocí webového formuláře zde. Společnosti také sjednotily Reklamační řád, kde nově uplatňujete své nároky prostřednictvím webového formuláře. Od 18. 7. 2020 vzešly v platnost nové Všeobecné obchodní podmínky. Všechny důležité informace naleznete zde. S případnými dotazy se můžete obracet na svého obchodního zástupce.
Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 225 373 373 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.
Pro spolupráci s námi prosím vyplňte následující formulář.
Ano, zásilky doručujeme i do zahraničí. V případě zájmu a pro více informací zašlete poptávku na adresu info@dpdcz.cz.
S naší společností je možno přepravovat veškeré zboží, které nepodléhá zkáze. Nelze přepravovat ceniny, drahé kovy, umělecké, starožitné předměty, směnky, kreditní karty, zbraně, drogy atd. Přesná informace o zásilkách vyloučených z přepravy je uvedena ve Všeobecných obchodních podmínkách DPD CZ.
Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@dpdcz.cz
V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit přímo na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.
Nahlásit škodu na zásilce může Příjemce i Odesílat zásilky, a to ve lhůtách stanovených Reklamačním řádem Zasílatele.
Uplatnit nárok na náhradu škody může pouze Plátce přepravy (zpravidla Odesílatel).
Pro nahlášení škody i uplatnění nároku na její náhradu, využijte, prosíme, naše webové prostředí na odkazu: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
Vyberte si výdejní místo už během nákupu a nebo na něj balík přesměrujte až po obdržení SMS. A to přímo ze smartphonu či z tohoto webu. Zásilku si můžete převzít během následujících 7 dnů.
Pomocí SMS vás budeme informovat o čísle balíku, termínu doručení i výši případné dobírky. Nezapomínáme ani na možnost přesměrování zásilky do výdejního místa Geis Point.
Sledujte cestu svého balíku online pomocí toho webu a v případě potřeby ho přesměrujte do výdejního místa Geis Point!
V den doručení vám pošleme SMS a e-mail s přesnějším časovým oknem, během kterého zásilku doručíme a také přímý kontakt na doručujícího řidiče.
Dobírku můžete zaplatit hotově a pokud tak odesílatel povolil, klidně i platební kartou a bezkontaktně.
Vyberte si výdejní místo už během nákupu a nebo na něj balík přesměrujte až po obdržení SMS. A to přímo ze smartphonu či z tohoto webu. Zásilku si můžete převzít během následujících 7 dnů.
Pomocí SMS vás budeme informovat o čísle balíku, termínu doručení i výši případné dobírky. Nezapomínáme ani na možnost přesměrování zásilky do výdejního místa Geis Point.
Sledujte cestu svého balíku online pomocí toho webu a v případě potřeby ho přesměrujte do výdejního místa Geis Point!
V den doručení vám pošleme SMS a e-mail s přesnějším časovým oknem, během kterého zásilku doručíme a také přímý kontakt na doručujícího řidiče.
Dobírku můžete zaplatit hotově a pokud tak odesílatel povolil, klidně i platební kartou a bezkontaktně.
Vyberte si výdejní místo už během nákupu a nebo na něj balík přesměrujte až po obdržení SMS. A to přímo ze smartphonu či z tohoto webu. Zásilku si můžete převzít během následujících 7 dnů.
Pomocí SMS vás budeme informovat o čísle balíku, termínu doručení i výši případné dobírky. Nezapomínáme ani na možnost přesměrování zásilky do výdejního místa Geis Point.