Nový Reklamační řád společnosti DPD CZ

1. 7. 2020

Vážení obchodní partneři,

s účinností od 18. 7. 2020 se také sjednocuje náš reklamační řád. Jeho podmínky mohou být pro Vás, jako pro klienty DPD CZ s.r.o., nové. Bude se jím řídit naše reklamační řízení, a proto se prosím s ním dostatečně seznamte. Znění reklamačního řádu naleznete zde. Připravili jsme pro Vás rovněž jednoduché návody Jak správně reklamovat zásilku a Jak správně zabalit zásilky, kde jsou informace poskytnuty účelně a jednoduše. Stáhnout si je můžete na našem webu v sekci Dokumenty ke stažení.

Abychom byli schopni na vaše požadavky správně reagovat, počínaje dnem 18. 7. 2020, prosím, nahlašujte škody a uplatňujte své nároky na jejich náhradu prostřednictvím našeho webového formuláře https://www.dpdcz.cz/cs/reklamace.html. Usnadníte a urychlíte tak vyřízení svých nároků.

Pro případné dotazy se obraťte přímo na naše Reklamační oddělení prostřednictvím e-mailu reklamace@dpd.cz.

225 373 373 Po–Pá 8:00–17:00
Napište nám Odpovíme rychle