O nás


Často kladené otázky

Jak se budou měnit služby Geis Parcel?

Nyní se pro vás nic nemění a můžete využívat stávajících služeb tak, jak jste byli doposud zvyklí. Můžete se obracet na svého nynějšího obchodního zástupce i zákaznická místa. O případných změnách, které by se vás mohly týkat, budete vždy včas informováni. Více otázek a odpovědí naleznete na následujícím odkazu: https://www.dpd.cz/qa/otazky_a_odpovedi_zakaznici_Geis.pdf

Kde je moje zásilka?

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

Chci přepravovat s DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ), jak mám postupovat?

Pro spolupráci s námi prosím vyplňte následující formulář.

Doručujete zásilky i do zahraničí?

Ano, zásilky doručujeme i do zahraničí. V případě zájmu a pro více informací zašlete poptávku na adresu info@dpdcz.cz.

Značka Geis Parcel CZ bude zachována?

Po nabytí právní účinnosti nákupu společnosti Geis Parcel dojde k jejímu přejmenování na DPD CZ a v průběhu integračního procesu dojde finálnímu sloučení s Direct Parcel Distribution. Více otázek a odpovědí naleznete na následujícím odkazu: https://www.dpd.cz/qa/otazky_a_odpovedi_zakaznici_Geis.pdf

Jaký druh zboží lze přepravovat?

S naší společností je možno přepravovat veškeré zboží, které nepodléhá zkáze. Nelze přepravovat ceniny, drahé kovy, umělecké, starožitné předměty, směnky, kreditní karty, zbraně, drogy atd. Přesný seznam je také uveden ve všeobecných obchodních podmínkách DPD CZ.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@dpdcz.cz

Nefunguje mi aplikace G-Client?

V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit přímo na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste odesílatelem přepravy? Pokud ano, uplatněte prosím reklamaci na adrese skody@dpdcz.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, druh a hodnotu zboží, popis poškození + foto zboží a balení zásilky, zápis o škodě. Pokud nejste odesílatelem zásilky, obraťte se přímo na odesílatele, který s námi reklamaci vyřeší.

951 277 777 Po–Pá 8:00–17:00
Napište nám Odpovíme rychle