Zajistíme vám e-commerce služby, které jsou nepostradatelné pro úspěšné doručení vašeho zboží a spokojenost zákazníků. Vy se můžete zaměřit na zvyšování prodeje.
Jak bude probíhat spolupráce?
- Zásilku vyzvedneme přímo u vás, abychom vám ušetřili co nejvíce času.
- Příjemci vašeho zboží pošleme SMS s informacemi o čase dodání, výši dobírky, číslem jeho zásilky a možností přesměrovat si balík do výdejního místa Geis Point a vyzvednout si zásilku v čase, který mu vyhovuje.
- Zásilku obvykle doručíme následující den po vyzvednutí u vás (v případě, že příjemce nezastihneme, doručujeme následující den).
- V den doručení zašleme příjemci v předstihu avízo s časovým oknem, ve kterém zásilku doručíme a kontaktem na doručujícího řidiče.
- Průběh doručování můžete vy i váš zákazník sledovat v on-line režimu (Track & Trace).
- Doklad o doručení každé zásilky je dostupný na internetu ihned po doručení zásilky.Při zákaznicky nejoblíbenější přepravě zásilek na dobírku (COD) vám vybrané peníze převedeme na účet do 4 pracovních dnů po doručení zásilky.
- Příjemce může platit dobírku pohodlně debetní nebo kreditní kartou (i bezkontaktní).
- Máme pro vás software pro odbavení zásilek, můžete expedovat jednoduše přímo z vašeho skladu nebo kanceláře.
- Výběr doručení do výdejních míst Geis Point můžete mít přímo v nákupním košíku vašeho e-shopu. Chcete více informací? Kontaktujte nás.
Zajistíme vám i skladové a logistické služby
Logistika může být pro váš úspěšný e-shop zatěžující. Přesuňte zátěž od příjmu zboží po doručení zákazníkovi na nás. Jsme odborníci a můžete se na nás spolehnout.
- Dopravíme zboží od vašeho tuzemského i zahraničního dodavatele přímo k vám. Zátěž při vyřizování celních povinností nechte na nás.
- Postaráme se o kompletní skladování, tedy o vykládku a příjem zboží, administrativní zajištění, fyzickou kontrolu, třídění i konečné skladování dle potřeby. Díky nám budete používat moderní skladovací systém.
- Vaše zboží zabalíme, přebalíme a dle přání vložíme také letáky, vouchery a návody. Přidáme štítky, vytvoříme sety a jsme schopni připravit i speciální prodejní balení. Vytiskneme dodací listy, faktury a postaráme se také o příjem a zpracování vratek. To vše pro vaše koncové i firemní zákazníky.
- Všechny služby podporuje moderní informační systém. Nechybí ani RF terminály a online komunikace EDI.
Podpoříme váš business
Nabízíme grafické a textové reklamní materiály, které jsme schopni upravit přímo pro formát vašich webových stránek. Atraktivní bannery, ikony a textové upoutávky zpestří stránky e-shopu a dají vašim zákazníkům vědět o tom, kdo jim doručí jejich balíky.
Kontaktujte nás
Novinky

Důležité účetní informace k fakturaci na DPD CZ s.r.o. ke dni 31. 12. 2020
momentálně evidujeme problém s vykazováním vystavených faktur za DPD CZ s.r.o. v kontrolním hlášení za prosinec 2020. Potřebné informace a řešení tohoto problému naleznete uvniř.

Důležité: Integrace výdejních míst Geis Point do sítě DPD Pickup
Vážení zákazníci,18. 1. 2021 bude posledním dnem, kdy bude síť výdejních míst Geis Point přijímat balíky. Pro více informací rozklikněte.

Na brexit jsme připraveni
Vytvořili jsme pro vás přehlednou stránku obsahující všechny důležité informace k brexitu.

Důležité informace k přepravě do/z Velké Británie zde
Od 21. do 23. prosince 2021 jsou hranice mezi Francií a Velkou Británií uzavřeny v obou směrech. Pro více informací rozklikněte.

Vánoční otevírací doba zákaznických zón dep DPD CZ
Naše zákaznické zóny na depech jsou pro vás otevřeny i v některé dny mezi vánočními svátky.

Aktuální informace ke sloučení DPD a DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ)
Rádi bychom Vám oznámili, že završujeme proces integrace a následného sloučení společností DPD a DPD CZ v České republice.