Pro e-shopy

Zajistíme vám e-commerce služby, které jsou nepostradatelné pro úspěšné doručení vašeho zboží a spokojenost zákazníků. Vy se můžete zaměřit na zvyšování prodeje.

Jak bude probíhat spolupráce?

  • Zásilku vyzvedneme přímo u vás, abychom vám ušetřili co nejvíce času.
  • Příjemci vašeho zboží pošleme SMS s informacemi o čase dodání, výši dobírky, číslem jeho zásilky a možností přesměrovat si balík do výdejního místa Geis Point a vyzvednout si zásilku v čase, který mu vyhovuje.
  • Zásilku obvykle doručíme následující den po vyzvednutí u vás (v případě, že příjemce nezastihneme, doručujeme následující den).
  • V den doručení zašleme příjemci v předstihu avízo s časovým oknem, ve kterém zásilku doručíme a kontaktem na doručujícího řidiče.
  • Průběh doručování můžete vy i váš zákazník sledovat v on-line režimu (Track & Trace).
  • Doklad o doručení každé zásilky je dostupný na internetu ihned po doručení zásilky.Při zákaznicky nejoblíbenější přepravě zásilek na dobírku (COD) vám vybrané peníze převedeme na účet do 4 pracovních dnů po doručení zásilky.
  • Příjemce může platit dobírku pohodlně debetní nebo kreditní kartou (i bezkontaktní).
  • Máme pro vás software pro odbavení zásilek, můžete expedovat jednoduše přímo z vašeho skladu nebo kanceláře.
  • Výběr doručení do výdejních míst Geis Point můžete mít přímo v nákupním košíku vašeho e-shopu. Chcete více informací? Kontaktujte nás.

Zajistíme vám i skladové a logistické služby

Logistika může být pro váš úspěšný e-shop zatěžující. Přesuňte zátěž od příjmu zboží po doručení zákazníkovi na nás. Jsme odborníci a můžete se na nás spolehnout.

  • Dopravíme zboží od vašeho tuzemského i zahraničního dodavatele přímo k vám. Zátěž při vyřizování celních povinností nechte na nás.
  • Postaráme se o kompletní skladování, tedy o vykládku a příjem zboží, administrativní zajištění, fyzickou kontrolu, třídění i konečné skladování dle potřeby. Díky nám budete používat moderní skladovací systém.
  • Vaše zboží zabalíme, přebalíme a dle přání vložíme také letáky, vouchery a návody. Přidáme štítky, vytvoříme sety a jsme schopni připravit i speciální prodejní balení. Vytiskneme dodací listy, faktury a postaráme se také o příjem a zpracování vratek. To vše pro vaše koncové i firemní zákazníky.
  • Všechny služby podporuje moderní informační systém. Nechybí ani RF terminály a online komunikace EDI.

Podpoříme váš business

Nabízíme grafické a textové reklamní materiály, které jsme schopni upravit přímo pro formát vašich webových stránek. Atraktivní bannery, ikony a textové upoutávky zpestří stránky e-shopu a dají vašim zákazníkům vědět o tom, kdo jim doručí jejich balíky.

Kontaktujte nás

Informace o e-shopu

Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
ANO NE
Vyberte možnost

Kontaktní informace

Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
Povinný údaj
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát
p
Potvrzujeme, že jsme se seznámili se Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti Direct Parcel Distribution CZ, s.r.o. a souhlasíme s nimi.
Vyžádováno zatržení
Vyplňte alespoň jedno z polí označených **
Nesprávný formát

Odesláním kontaktního formuláře udělujete souhlas, že společnost Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., IČ: 613 29 266, se sídlem Modletice 135, 25101 Říčany u Prahy, zapsaná v OR vedením Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 52346 (dále jen „Správce“), bude zpracovávat Vaše osobní údaje v rozsahu uvedeném v kontaktním formuláři a to za účelem vyřízení Vašeho požadavku. Jestliže může být Vaším požadavkem zakládán, měněn či rušen právní vztah, je Správce oprávněn zpracovávat osobní údaje takto poskytnuté i za účelem ochrany svých oprávněných zájmů, nebo splnění právní povinnosti. Správce vymaže takto poskytnuté osobní údaje bez zbytečného odkladu poté, co se stanou nepotřebnými, bude dosaženo účelu zpracování. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů Správcem a informace o uplatnění práv Subjektů údajů naleznete na webových stránkách Správce v sekci Ochrana osobních údajů.

Takto označená pole jsou povinná
225 373 373 Po–Pá 8:00–17:00
Napište nám Odpovíme rychle